pelaguu.blogspot.com

torstai 3. lokakuuta 2013

Vuosipäivä ja huono laskupää

Voi kamala, selailin tuossa viime vuojen postauksia, mistä kaikki lähti.. ja milloin kaikki tämä bloggaus lähti ja miten ja minkä ihmeen takia. Toisaalta ei tunnu yhtään, että vasta viime vuoden maaliskuussa olisin aloittanut bloggailun, eihän se voi olla jotenki mahollista, vasta viime vuonna, tuntuu, että ainaki kolomatta vuotta jo tässä mennään. Seuraavat vuosipäivät on blogilla toki vasta edessäpäin, itse olen lokakuun tyttöjä ja viettelin tuossa synttäreitä aivan äskettäin, pakko soli "tosi nätti ja täydellinen" kakku pyörähyttää sen kunniaksi ja saatte myös ohjeen siitä tässä. Onnea siis itselleni! Tuntuu, kun sain jopa "ikäni" noin suurinpiirtein laitettua myös tuohon esittelyyn, niin jotenkin se näyttää ihan hirviömäiseltä. Minä, kolmekymmentä, kohta, ei ikinä.. Ajatuksena, se ei ehkä tunnu niin kauhealta, mutta mustaa valkoisella se saa asian jotenkin konkreettiseksi. Eikä siihen ole enää niin pitkä matka.

Lahjoja, no ei niitä nyt sadellut. Mutta sain mieheltäni uuden munakellon, kun sellaista toivoin ja tämän ihanan kortin. Edellinen kello oli rämä tai se ei aina muistanut pärrätä kun pullat olivat paistuneet, lopetti vain raksutuksen. Nykyinen pärrää jo hyvissä ajoin 1 minuutin kohdalla ja raksuttaa silti nollaan. Onhan se hyvä, että vähän etukäteen varoittelee, eivät pala ainakaan pullat, ku eihän me täällä lapissa hoppua pietä.

Hmm, laskin myös tässä tuota blogini ikää, se olisi nyt niinkuin.. jos se oli viime maaliskuussa vuojen, nyt se on vuosi ja kuusi kuukautta, noin suurinpiirtein. Ei ihan mikään huikaiseva ikä. Paljon on vielä opittavaa ja nähtävää ja koettavaa, olen ehkä kevään ja kesän aikana oppinutkin paljon teiltä muiltakin blokkaajilta, blogaamisesta. Mielestäni ikinä ei voi olla valmis, eikä koskaan ole täydellinen aina on opittavaa. Aina voi pyrkiä täydellisyyteen, mutta voiko sitä ikinä tavoittaa tai haluaako sitä? Aina koulussakin ajattelin, että ikinä ei voi saada, tai toki voi saada, sitä 10 arvosanaksi, kun aina on parantamisen varaa, ei ikinä voi olla täydellinen. Toki, jos esim. matikankokeeseen saa kaikki vastaukset oikein, onhan se silloin 10 arvoinen.



Lokakuu on mun kuu! Ihanaa lokakuuta! Mikä on sinun kuukausi ja tunnetko sen kuukauden omaksesi, onko se sinun lempikuukausi?

" Rohkeus ei vaadi suuria harppauksia,
vaan paljon pieniä askeleita. "

10 kommenttia:

  1. Paljon onnea :) Lokakuu on myös minun kuu,vaikka mun synttärit onkin vasta siellä ihan lopussa. Eilen oli mun ihanan pojan synttäripäivä ja isäkin oli syntynyt lokakuussa,joten meidän perheessä lokakuu on juhlakuu. Ja muutenkin, on niin värikästä, pikkuhiljaa talvi hiipii lähemmäksi,mutta lokakuussa on vielä lämpimiä, aurinkoisia päiviä. Nautitaan, kun osataan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Me olemme siskoni kanssa molemmat syntyneet lokakuussa, toinen vaan alkupäässä ja toinen loppupäässä. Mukava kuulla että olet myös lokakuun lapsi. :)

      Poista
  2. Paljon onnea! Toukokuu on mun lempi kuukausi, hyi inhoan kylmiä ja pimeitä syksykuukausia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä se mullakin kesäänkin siis kallistuu, mutta nyt on ollut lämmin syksy ja se on aika ihanaa!!

      Poista
  3. Onnittelut. Heinäkuu on minun lempikuukauteni. Silloin viimeistään yleensä alkaa kunnon kesä ja lämpimät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja sitten on elokuu, joka on yleensä vielä lämpimämpi ja ihana kuukausi myös.

      Poista
  4. Synttärionnittelut!
    Munkin kuukausi on lokakuu, mutta ehkä lempikuukauteni on kuitenkin toukokuu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voipihan se mullakin vähän kallistua myös tuonne kesänki puolelle. Mutta aina olen kuitenkin ollut syksy ihminen. Nyt on myös mukava kun on ollut tavallista lämpimämpi syksy. Kiitos onnitteluista!

      Poista
  5. Onnea syntymäpäivän johdosta!

    Joulukuun lapsi olen, ja se myös näkyy :)
    Sen sortin joulumuori olen, että se jo huvittaa lähipiiriä!
    Joulukuu on ehdottomasti mun kuukauteni,
    etenkin, jos lunta on maassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Koo, voih olisinpas minäkin enemmän jouluihminen. Kaupassa näky jo ensimmäiset joulutortut, vaikia oli kävellä ohi.. mutta onnistuin!! :D Tai sitten niitä on ollut jo koko kesän. Ei lunta, no jouluna saa olla lunta, ei se muuten tunnu joululta, tai no joulu ei muutenkaan enää nykyään tunnu joululta.

      Poista

Kommenttisi on minulle tärkeä! Kiitän sydämestäni, että kommentoit! ♥ ♥ ♥